Košarica

Vaša košarica je prazna.

Oxdog

Oxdog je švedsko/finski brend i predvodnik inovacija u floorballu, a također i najveći floorball brend na društvenim mrežama. Brend je započeo 2011. godine kada je nekoliko prijatelja koji su dugo radili zajedno u floorballu imalo san napraviti najinovativniji brand za floorball koji stvarno poboljšava performanse igrača na višu razinu. Znali su da novi brend može preživjeti i imati dug život, ako stvore nešto potpuno novo i naprave drugačiji način. Novi put.

Napravljen je širok raspon inovacija. SBS (Stick Balance System), prva i jedina palica Onepiece na svijetu, Rotor lopta, prvi i jedini CPB na svijetu – Carbon piece in blade, HES – High Energy Shaft, ART for goalies itd. visoko tehnički detalji bili su zaštitni znak Oxdoga sve ovo godine.

Filtry

Filtri
Použít filtry

Prikaz Preporučeno: Proizvodi su razvrstani prema raspoloživosti povećavajući se. Proizvodi koji nisu na zalihi nalaze se na kraju popisa. U ovom odjeljku neki proizvodi su smješteni na određenim mjestima.

5 proizvoda
Prijava zatvori

Cookies

Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge.

Vaše postavke kolačića

 

Nužni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Web-stranica ne može ispravno funkcionirati bez ovih kolačića.

Kolačići za postavke omogućuju web-stranici da zapamti podatke koji mijenjaju način na koji se stranica ponaša ili izgleda, kao što je vaš željeni jezik ili regija u kojoj se nalazite.

Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom.

Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetitelja kroz web-stranice.Namjera je prikazivanje oglasa koji su relevantni određenom korisniku i potiču ga na sudjelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana.